Доставка і повернення

1. ДОСТАВКА ПО КИЄВУ

Доставка товарів здійснюється кур'єрами таксі за попередньою домовленістю за рахунок покупця.

Обов'язково під час оформлення замовлення вказуйте коректний номер мобільного телефону!

Відправлення кур'єрськими службами здійснюється у день замовлення (якщо воно оформлене та зроблено передоплату до 17:00) після 17.00 наступного дня.


2. ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

2.1. Доставка товарів з оплатою на банківський рахунок.

Доставка в інші міста України здійснюється через компанію-вантажоперевізник Нова Пошта. Після того, як ваше замовлення оплачено, ми передаємо ваше замовлення компанії перевізнику, і вже наступного дня ви можете отримати товар в офісі компанії у вашому місті. Доставка товарів по Україні здебільшого займає 1-2 дні. При отриманні ви повинні мати при собі паспорт та номер декларації, який ми вам повідомляємо або у вигляді SMS повідомлення на телефон протягом 24 годин після оплати замовлення.

Доставка товарів по Україні оплачується покупцем! У випадку товарів ми упаковуємо у свої ящики, що здешевлює послуги доставки. Середня вартість складає 90-160 грн.

Відправлення товарів відбувається щодня до 17-00, замовлення оформлені після 17-00 будуть надіслані наступного дня.


2.2 Доставка товарів післяплатою (при мінімальній передоплаті 100 - 200 грн).

Накладений платіж передбачає оплату за товар при отриманні.

Зворотню доставку коштів оплачує отримувач!

Для отримання більш детальної інформації про терміни та тарифи щодо цього способу доставки, зв'яжіться з менеджером зручним для вас способом.


3. Самовивіз із нашого складу можливий з 10-00 до 18-00, за попередньою домовленістю.


Повернення:

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", у покупців зберігається право повернення та обміну товару протягом 14 днів з моменту придбання.


Відповідно до положень Розділу II, ст. №9 Закону України «Про захист прав споживачів», повернення та обмін доступні лише для нового товару. Тому норма повернення та обміну не поширюється на товари, що були у використанні, за наявності сколів, подряпин, потертостей, інших слідів експлуатації.


Повернення можливе за дотримання обов'язкових умов:


Цілісність - з усіма компонентами упаковки, без маркування, без пошкоджень і подряпин на упаковці;

Товар у повному комплекті постачання. Неможливе повернення окремих брелоків, міток та компонентів;

Заповнений гарантійний талон.

Порядок повернення та обміну обладнання:


Зверніться до наших менеджерів для оформлення заявки на повернення;

Переконайтеся в цілісності пакування, повної комплектації обладнання;

Надсилання здійснюється по «Новій пошті». При надсиланні не ставте післяплату, оскільки інакше посилка не може бути забрана. Для отримання даних для надсилання зверніться до менеджерів;

Після відправки зателефонуйте та повідомте номер ТТН менеджерам;

Перевірка обладнання займає 1 робочий день (не враховуючи суботу-неділю та свята).

Гроші повертаються відповідно до положень чинного законодавства після отримання висновку сервісного центру (не більше ніж 7 календарних днів). Комісія за грошовий переказ при поверненні коштів утримується з покупця за чинними тарифами банку.