Доставка
Ми пропонуємо наступні способи доставки:
1) Доставка "Нова пошта" (у відділення або до поштомату)
2) Доставка кур’єром по всій території України
Доставка товарів по Україні оплачується покупцем! Товари ми упаковуємо у свої ящики, що здешевлює послуги доставки. Доставка кур'єром здійснюється на протязі 1-4 днів з моменту оформлення замовлення та оплачується за тарифами перевізника.
Відправлення кур'єрськими службами здійснюється у день замовлення (якщо воно оформлене та зроблено до 17:00) після 17.00 наступного дня.
3) Самовивіз за адресою: 03083, проспект Науки 57а, офіс 1, 2 поверх, м. Київ
Самовивіз із нашого складу можливий з 10-00 до 18-00, за попередньою домовленістю.
4) Кур'єрська служба доставки по Києву
Доставка кур’єром по Києву товарів здійснюється кур'єрами таксі за попередньою домовленістю за рахунок покупця.
Обов'язково під час оформлення замовлення вказуйте коректний номер мобільного телефону!
Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.
Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.
Процедура повернення товару Належної якості*:
- Зателефонуйте на номер +380637444957 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Надішліть нам товар за допомогою поштової служби "Нова пошта" або самостійною доставкою за адресою: 03083, проспект Науки 57а, офіс 1, 2 поверх, м. Київ. Перед відправкою переконайтеся в цілісності товару, упаковки, наявності в коробці всієї комплектації.
- У разі відправки перевізником "Нова пошта" повідомте нам № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 7 робочих днів.
Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну.
Процедура повернення товару Неналежної якості**:
- Зателефонуйте на номер +380637444957 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Надішліть нам товар за допомогою поштової служби "Нова пошта" або самостійною доставкою за адресою: 03083, проспект Науки 57а, офіс 1, 2 поверх, м. Київ. Перед відправкою переконайтеся в цілісності товару, упаковки, наявності в коробці всієї комплектації.
- У разі відправки перевізником "Нова пошта" повідомте нам № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- Після отримання товару протягом 7 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар.
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей у разі повернення товару неналежної якості відбуваються за рахунок продавця.
Товар не підлягає поверненню або обміну, якщо:
Вироби були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського браку);
Вироби, що мають сліди користування;
У комплектації товару відсутні елементи;
Під час розтину була пошкоджена упаковка;
Індивідуальні замовлення, виготовлені на вимогу замовника;
Товар був виведений з ладу з вини покупця;
Були внесені зміни в програмне забезпечення (інсталяція ОС і її модифікація);
Товар належить до однієї з категорій не підлягають поверненню та обміну.
*Товар належної якості це:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.
Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: 03083, проспект Науки 57а, офіс 1, 2 поверх, м. Київ.
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
УВАГА! Повернення можливе за дотримання обов'язкових умов:
Цілісність - з усіма компонентами упаковки, без маркування, без пошкоджень і подряпин на упаковці;
Товар у повному комплекті постачання. Неможливе повернення окремих брелоків, міток та компонентів;
Заповнений гарантійний талон.
При надсиланні не ставте післяплату, оскільки інакше посилка не може бути забрана. Перевірка обладнання займає 1 робочий день (не враховуючи суботу-неділю та свята).
Гроші повертаються відповідно до положень чинного законодавства після отримання висновку сервісного центру (не більше ніж 7 календарних днів). Комісія за грошовий переказ при поверненні коштів утримується з покупця за чинними тарифами банку.